Loading...

اخبار

گوگل با روبات خود کندی گوشی های اندروید را بررسی می کند

نوشته شده در : 2015/07/07 - 10:51
تلفن های اندرویدی همواره متهم به داشتن لگ و تأخیر در هنگام کار با دستگاه بوده اند. این مشکل از ابتدا گریبان گیر سیستم عامل گوگل بوده و یکی از اصلی ترین انتقاد هایی است که به اندروید وارد می شود.
گوگل با روبات خود کندی گوشی های اندروید را بررسی می کند
بله، گوگل هم مثل شما از کندی گوشی های هوشمند متنفر است - به قدری که این غول جستجو، رباتی برای یافتن میزان تأخیر میان ضربه ی انگشت شما و واکنش صفحه نمایش اختصاص داده است. کروم تاچ بات (Chrome TouchBot) دستگاهی ساخته ی شرکت اپتو فیدلیتی (OptoFidelity) است که میزان تأخیر صفحه لمسی را روی دستگاه های مبتنی بر اندروید و Chrome OS می سنجد. انگشت مصنوعی این ربات اعمال مختلفی نظیر ضربه زدن و حرکت جاروبی را روی نمایشگر انجام می دهد و به تشخیص مشکلات ناشی از نرم افزار و سخت افزار کمک می کند. این تنها گجت بررسی تأخیر در گوگل نیست، اما احتمالا مهم ترین ابزاری است که نشان می دهد چقدر این شرکت برای بهبود عملکرد لمسی دستگاه ها اهمیت قائل می شود. دور از انتظار نیست که این خودکارسازی روی افزایش سرعت واکنش پلتفرم های آینده ی مونتین ویو تأثیراتی بگذارد. در آدرس زیر می توانید ویدئوی مربوط به این دستگاه را مشاهده کنید: http://www.aparat.com/v/np4Yd
دسته : تکنولوژی منبع : Engadget بازدید : 1990

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!